Usługi

Organizacja, procesy i zmiana

Struktura organizacyjna

  • Zdefiniowanie obszarów możliwej optymalizacji struktury organizacyjnej
  • Rozdzielenie zadań i odpowiedzialności między poszczególne jednostki biznesowe
  • Wsparcie podczas podejmowania decyzji na temat centralizacji obszarów funkcjonalnych

Wskaźniki efektywności (KPI)

  • Opracowanie strategicznych wskaźników KPI (np. na podstawie Zrównoważonej Karty Wyników)
  • Stworzenie systemu monitorowania efektów osiąganych przez poszczególnych pracowników
  • Powiązanie wskaźników KPI z systemem wynagrodzeń
  • Zaprojektowanie raportów na temat efektywności

Mapowanie procesów i optymalizacja

  • Mapowanie procedur SIPOC
  • Opracowanie modelu realizacji procesów
  • Przeprowadzenie sesji mapowania procesów
  • Modelowanie procesów przy wykorzystaniu metodologii BPMN 2.0
  • Stworzenie dokumentacji dotyczącej drobnych usprawnień (ang. quick wins)

Kompleksowy program redukcji kosztów

  • Analiza kluczowych procesów biznesowych (przy użyciu metod takich jak LEAN i Six Sigma)
  • Optymalizacja zaopatrzenia
  • Restrukturyzacja i centralizacja w obszarze dostaw

Zarządzanie zmianą

  • Zaprojektowanie procesu zarządzania zmianą
  • Koordynacja działań wchodzących w skład procesu i raportowanie (PMO)
  • Opracowanie planu szkoleń dla pracowników