Usługi

Badania rynku i analiza danych konsumenckich

Proces gromadzenia i analizowania wewnętrznych oraz zewnętrznych danych w celu dogłębnego rozpoznania konsumenckich procesów decyzyjnych

Przykładowe wyzwania stojące przed firmami:

  • Rozpoznanie możliwości rozwoju biznesu w zakresie pozyskania nowych konsumentów lub dotarcia do nowych segmentów albo rynków
  • Wprowadzenie na rynek i pozycjonowanie nowych produktów lub rozbudowa portfolio (SKU)
  • Rebranding lub ponowne wprowadzenie na rynek produktów już oferowanych w sprzedaży
  • Zrozumienie klientów (np. segmentacja, dostosowanie oferty do ich potrzeb)
  • Zwiększenie efektywności obecnej oferty
  • Rozwiązanie problemów strategicznych

Dlaczego warto współpracować z konsultantami?

  • Konsultanci posiadają doświadczenie, know-how i narzędzia, które umożliwiają szybką i kompleksową analizę danych oraz zwizualizowanie wyników
  • Usługi doradcze świadczone przez zewnętrznego partnera to oszczędność czasu, czyli szybsze podejmowanie decyzji i skrócenie okresu oczekiwania na rezultaty 
  • Konsultanci mają doświadczenie w wielu dziedzinach (m.in. statystyka, socjologia, ekonometria, marketing, reklama) oraz w różnych branżach i krajach
  • Doradcy dostarczają niezależnych analiz i obiektywnych wniosków
JAK PRACUJEMY

Wewnętrzny audyt

Analiza portfolio produktów i marek, analiza wizerunku marki, ocena efektywności marketingu oraz identyfikacja grup docelowych

Rezultat: rzetelne i obiektywne wnioski dotyczące obecnej sytuacji

Badanie rynku

Badanie rynku obejmujące m.in. strukturę rynku, preferencje i oczekiwania konsumentów, segmentację rynku, analizę konkurencji oraz kanałów dystrybucji

Rezultat: pełny obraz rynku oraz trendów mających wpływ na jego rozwój

Opracowanie strategii

Stworzenie na podstawie zebranych danych strategii dostosowanej do potrzeb i sytuacji konkretnej firmy, w tym pozycjonowanie oferty, program budowania lojalności klientów, komunikacja marketingowa

Rezultat: kompletna strategia wraz z konkretnym planem działań

Wdrożenie strategii

W razie potrzeby pomagamy klientom w procesie wprowadzania strategii w życie, np. monitorując postęp prac, kontrolując efektywność, wspierając podczas podejmowania decyzji biznesowych

Rezultat: właściwie wdrożona strategia mająca na celu wykorzystanie nowych możliwości rozwoju biznesu